"Jag och Du - Här och nu"

Nu startar vi upp höstens gemensamma tema "Jag och Du - Här och nu".
Mikaela, Lena och Vanessa spelar upp en teater för barnen om relationer.
Barnen bänkar sig i strålande septembersol.
 
 
 
 
 
Det börjar med att Mikaela och Vanessa leker i sanden. Då kommer Lena och vill vara med.
 
Det tyckte Vanessa inte alls var någon kul idé.
 
Klart att Lena blev jättebesviken och ledsen.
 
 
Nu börjar många av barnen ropa: "jag kan vara med...Jag vill ochså leka..."
 
Fast det löste sig för Lena ändå. Dom kom på att man kan vara alla i leken och titta vad bra det blev.
 
Efter föreställningen pratade vi om hur man är en bra vän och kompis.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej Ann-Sofi
Jag har för mig att du har sagt tidigare att du gärna tar emot gamla skokartonger, gäller det fortfarande?
Jag behöver rensa... :)

Hälsningar
Anna-Karin

2014-09-07 @ 20:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0